بسم الله الرحمن الرحيم

Tuesday, May 15, 2012

Episod Sakinah


Bismillahirrahmanirrahim..
Alhamdulillah...

Dengan kalbu tenang
Aku memandang ke langit
Melihat Bintang Mencari Cahaya Bulan
Indahnya Ciptaan Tuhan

Bicara Hati Suara Rindu
Bisikan Cinta Lakaran Jiwa
Semuanya tanpa cerita
Dan ku coretkan Semuanya DISINI

Ya Rahman Aku mengadu Cinta
Ya Rahim Aku mengintai Kasih
Tuhanku Kurniakan aku
PetunjukMu Yang
Tidak pernah putus tiba

Sampaikanlah bingkisan hati ini
Dalam doaku terus melakari
Andai mampu ku mengatur bicara
Andai mampuku meluahkan rasa

Ya Allah,Izinkan aku untuk terus
berada disini
Melukis dan melakar Episod Sakinah
Yang mampu menyinggah sebentar
Dalam Perjalanan Hidupku
Duhai hati sakinah yang kau cari ada di sisi
Dalam keredhaan Ilahi

Aku mendamba Sakinah
Hurriyatul Izah
12.47am
Bayt Ghuraba' Simsar 
Irbid Jordan

No comments:

Post a Comment