بسم الله الرحمن الرحيم

Monday, October 7, 2013

Waktuku Berlalu


In The Name of Allah..
Bismillahirahmanirrahim.. 
Assalamualaikum warahmatullahiwabarakaatuh..Allah itu Maha Pemurah Maha Pengasih, Maha Penyayang.. 
Syukur Alhamdulillah,Thumma Alhamdulillah..

Subhanaallah
Alhamdulillah
Allahuakhbar..
Alunan irama membuai anganku..
Jauh fikiran terbang membawa pergi anganku melayan perasaan sendiri
Ada sesuatu yang dicari
Yang telah hilang untuk beberapa waktu ini



Ya Allah.kembalikan semula..
Wahai pemilik dan pemegang hati.
Kembalikan semula ketenangan itu

Allahurabbi..
Aku tidak betah lagi dengan ujian iini
Kadang-kadang itu yang terluncur dari bibirku ini..

Suatu hari dulu,semangatku sangat tegar..
Tapi sekarang,semuanya seoalah-olah pudar..

Perjalanan disini..
Banyak mengubah kehidupan..
Cuba untuk menjadi hamba yang begitu SABAR
Penat yang teramat sangat.
Semakin laju airmata yang tumpah..

Demi Allah..
Aku tercari-cari waktu yang dulu..
Saat langkahku kuat disana

Demi Allah..
Terlalu lama masa untuk aku berehat..
Terbuang begitu sahaja..

Kuat lah diri..
Tahan lah hati..
Allah bantulah aku..

Saat aku kehilangan
Jangan sesekali biarkan aku keseorangan lagi..
 Pimpinlah,pandulah setiap langkah perjalananku..
*Kalau dah tak ikhlas,memang semuanya terpaksa,senyum pun tanpa rela..
Syafakillah Ya Qalbi..Moga cepat sembuh
Yang Di Sayang telah HilangYang didamba telah pergi

7 Okt 2013
9:57 am
Senawang

No comments:

Post a Comment