بسم الله الرحمن الرحيم

Saturday, September 21, 2013

Kenapa Kecewa

In The Name of Allah..
Bismillahirahmanirrahim..Assalamualaikum warahmatullahiwabarakaatuh..Allah itu Maha Pemurah Maha Pengasih, Maha Penyayang.. Syukur Alhamdulillah,Thumma Alhamdulillah..


Apa tajuk post kali ini sebenarnya,fuhh!!!!!!
Terfikir sekejap,saya tengah merapu apa ni!!!!!
Fitrah,memang setiap perempuan tak pernah tak terlintas untuk memikirkannya..

SIAPAKAH IMAM SAYA????
BERSAMA-SAMA MENGEJAR SYURGA



Kepala seolah-olah diasak satu-satunya persoalan yang tiada siapa mampu memberikan jawapannya..

Mungkin apabila faktor suasana sekeliling mempengaruhi otak untuk berfikir perkara yang satu ini..
Berkongsi sedikit cerita dengan kakak housemate mengenai pengalaman jawapan istikharahnya,pertemuan bakal jodohnya dengan seorang Hafiz,subhanaallah..

Sehinggalah,melewati cerita pengalaman di Jordan dulu..
"Mimpi ni kadang tu,kita tak boleh mentafsirnya sendiri,kena bertanya dengan orang berilmu,sebab tu kita tak boleh nak decide kan sesuatu mengikut tafsiran sendiri.."
"Astaghfirullah,apa yang saya dah buat akak?"
Lepas maghrib kepala asyik terfikir,

Jangan tamak faizah!!
Biarlah Allah menyusun semuanya,

Hati bertambah kecewa,sedeh sikit..
Tak tahu kenapa??

Kecewa sebab jawapan yang saya beri dulu dari sebuah mimpi
"Saya tengah belajar,belum bersedia.."

"Akak,ustaz yang pernah taqdim saya dulu,dah ada orang lain,tahun depan dah nak kahwin.."
"Berserah faizah,jodoh kita ni misteri sangat sebenarnya..
Namanya takdir,sebab tu Allah rahsiakan.."

*Suatu hari nanti Allah dah takdirkan,walaupun pada masa tu saya still cakap belum bersedia..

Kenapa kecewa
Ixora
21 September 2013
9:53pm

No comments:

Post a Comment