بسم الله الرحمن الرحيم

Friday, July 27, 2012

Kasih Ramadhan

In The Name of Allah
Bismillahirrahmanirrahiim.
Assalamualaikum warahmatullah....

Alhamdulillah,ramadhan kali ini rasa lebi bertenaga,dan lebih kuat dari hari-hari biasa,masyaallah keajaiban sungguh bulan yang penuh barakah ini...



Dan Istimewanya ramadhan kali ini...

Allah seperti hadiah kan saya sesuatu...<3<3<3
Nikmat itu,kadang tu kita tak pernah perasan pun
Ia hadir menyinggah sebentar...
Dan sesuatu yang saya nantikan setelah sekian lama
Sesuatu yang telah saya kehilangan suatu ketika dahulu..

Dan seperti rasa nak kongsi pada semua orang,rasa macam nak cerita bersama orang lain...

"I'm not alone, Allah is always with me"

 
Absolutely! Ketika Allah menguji saya dengan beberapa perasaan sedih dan gembira, itu adalah petanda bahawa Allah s.w.t sentiasa bersama saya. Thank you Allah!!

"Sesungguhnya jika kamu bersyukur, pasti kami akan menambah (nikmat) kepadamu dan jika kamu meningkari (nikmat-Ku), maka sesungguhnya azab-Ku sangat pedih.” 

Thanks You Allah s.w.t for all the things i see...

Sebarkan Cinta dan SayangMu Hanya kerana Ilahi..
Mencari Mawaddah dan Rahmah dalam keberkatanNya..
Sakinah Menanti Sebagai hadiah dari Sang Murabbi..
 
Hurriyatul Izah
7 Ramadhan 1433hijrah
1911pm
Irbid Jordan

No comments:

Post a Comment