بسم الله الرحمن الرحيم

Sunday, April 29, 2012

Lakaran Hati UntukMu

 "In The Name Of ALLAH, Most Merciful, Most Benevolent..."

 Subhanallah.Maha Suci Allah yang telah menjadikan sesuatu itu sangat sempurna,


Kerana cinta dan sayang aku akan terus mendakwahi kamu

teruslah berpegang erat teman

Kebelakangan ini hatiku terasa sebak wahai teman

tahukah kamu kenapa

aku sedih aku kasihan melihat kamu

maafkan aku kurang menunaikan hak yang satu itu

dikesempatan waktu yang masih lagi berbaki

Moga Allah berkati untukku


Temanku yang disayangi

Carilah waktu untuk hidupmu

Carilah waktu untuk mengenal dirimu

Carilah waktu itu selagi aku masih disisimu

Carilah semula puncak kebahagiaanmu

Carilah sebuah hati untuk diri mu 

aku yang sentiasa mendoakanmu




"Carilah hatimu di tiga tempat: pertama, ketika membaca al-Qur'an; kedua, ketika solat; ketiga, ketika mengingat kematian. Jika di tiga tempat tersebut engkau belum menemukan hatimu, maka mohonlah kepada Allah untuk memberimu hati, sebab engkau sedang tidak mempunyainya!"
 
07.57am
hurriyatul Izah
bayt ghuraba' simsar
Irbid Jordan
 

No comments:

Post a Comment